Czy telewizja zniknie na rzecz internetu?


Czy telewizja zniknie na rzecz internetu?

Kto nie słyszał wyrażenie catch dla General Electric? „Dajemy dobre rzeczy do życia” jest dziełem copywriter sprzedaży Phil Dusenberry. Ten kreatywny aby przejść na stronę kliknij tutaj. copywriter jest również znany z niezliczonych Pepsi i Pizza Hut reklam. On jest znany z wprowadzania emocji i zwiększoną energię w dziedzinie copywriting sprzedaży.laserina

William Bernach słynie Polaroid w „To takie proste” kampanii i Lewis Bunnell Jones wykonany marki Kodak nazwę domowe z hasłem „zostanie naciśnięty przycisk – my zajmiemy się resztą”. Te referencje reklamy jesteśmy tak przyzwyczajeni do zobaczenia dziś zostały po raz pierwszy wprowadzone przez J. Walter Thompson i były stosowane na rynku produktów do pielęgnacji urody stawu. I oczywiście jeden z znanych fraz pierwszych Clairol barwnik do włosów reklamach ‚: „Czy ona … czy nie tak?” został ukuty przez copywriter sprzedaży Shirley Polykoff.

Czy telewizja zniknie na rzecz internetu?

Niezależnie od produktu lub usługi, copywriting sprzedaży zawsze chodziło o uzyskanie przesłanie do publiczności w sposób, który bawi, informuje i przyciąga je. Czy to krótkie reklamy radiowe do płatków śniadaniowych lub mini-filmu dotyczącego oszczędności i pożyczki instytucji, copywriting sprzedaży jest wciąż o zniewalającym kopii. To z kolei dokonać lepszego biznesu. Niektóre reguły po prostu się nie zmieniają.

Artykuł dzięki:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *